W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Konsultacje społeczne projektu „Programu współpracy Miasta Ostrołęki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok”

Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:
od 17 października do 31 października 2017 r.

Uczestnicy:
Organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2016 r. poz. 1817 ze zm.), których określony w statucie obszar działania obejmuje teren Miasta Ostrołęki.

Sposób wnoszenia uwag i opinii:
Uwagi i opinie dotyczące „projektu programu współpracy” można zgłaszać na piśmie drogą pocztową lub elektroniczną, na adres:  Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. Gen. J. Bema 1, 07-410 Ostrołęka, e-mail: krzysztof.wojdyna@um.ostroleka.pl.

Uwagi i opinie powinny obejmować w szczególności:
- odniesienie do zapisów konsultowanego projektu wraz z propozycją zmian i ich uzasadnienie,
- pełną nazwę organizacji pozarządowej lub innego uprawnionego podmiotu, adres siedziby, numer z rejestru, dane kontaktowe osoby upoważnionej do reprezentacji.

Załączniki

Ogłoszenie pdf, 55 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane