Kontakt:

Imię i nazwisko, stanowisko

  • Telefon: +48 (29) 764 68 11

Kompetencje: [start] [koniec]

Do właściwości Koordynatora kontroli zarządczej należy koordynowanie ogółu działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań Urzędu  w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy, a w szczególności:
1) prowadzenie i bieżąca aktualizacja  procedur kontroli zarządczej w Urzędzie, 
2) zapewnianie kompletności i zgodności z prawem dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem, 
3) koordynacja procesu wyznaczania celów, mierników  oraz sprawozdawczości 
z realizacji celów i zadań, wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej, 
4) sporządzanie planu działalności Urzędu  na podstawie planów złożonych przez Dyrektorów/Kierowników komórek organizacyjnych, 
5) sporządzanie sprawozdania  z działalności Urzędu  na podstawie sprawozdań złożonych przez Dyrektorów/Kierowników komórek organizacyjnych, 
6) bieżące informowanie o stanie kontroli zarządczej w Urzędzie, 
7) opracowywanie rocznych sprawozdań o stanie kontroli zarządczej w Urzędzie oraz na potrzeby instytucji zewnętrznych, 
8) prowadzenie i koordynowanie przebiegu procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w Urzędzie, 
9) przekazywanie Prezydentowi wyników samooceny oraz propozycji usprawnień systemu kontroli zarządczej, 
10) koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie 
i dokumentowania procesu zarządzania ryzykiem, 
11) współpraca z Dyrektorami/Kierownikami komórek organizacyjnych Urzędu oraz doradztwo  w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej, 
12) monitorowanie skuteczności działania  ustalonych procesów kontroli zarządczej,
13) przygotowywanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Urzędu na podstawie otrzymanych informacji od Dyrektorów/Kierowników jednostek organizacyjnych.