Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, ze zm.) zwołuję XV sesję Rady Miasta Ostrołęki, która odbędzie się 13 listopada 2024 roku o godz. 16.15 w sali konferencyjnej nr 9 Urzędu Miasta Ostrołęki przy placu gen. Józefa Bema 1.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Wybór sekretarza obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad sesji oraz jego zmiany.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki w sprawie zawarcia porozumienia w przedmiocie powierzenia zadań organizatora publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich Powiatowi Makowskiemu,
a) wystąpienie sprawozdawcy Prezydenta Miasta,
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024 – 2042,
a) wystąpienie sprawozdawcy Prezydenta Miasta,
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2024 r.,
a) wystąpienie sprawozdawcy Prezydenta Miasta,
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały.
7. Zakończenie obrad XV sesji Rady Miasta Ostrołęki.
                   
                                                                                   Przewodniczący 
                                                                               Rady Miasta Ostrołęki

                                                                                    Wojciech Zarzycki       



Załączniki:

Obwiązek informacyjny realizowany wobec osób uczestniczących w sesji Rady Miasta Ostrołęki