Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:
ZARZĄDZENIE NR 46/2019
Prezydenta Miasta Ostrołęki
z dnia 01-03-2019 roku
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
Zmiany:
- ZARZĄDZENIE NR 83/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 04-04-2019 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
- ZARZĄDZENIE NR 96/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 12-04-2019 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
- ZARZĄDZENIE NR 106/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 24-04-2019 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
- ZARZĄDZENIE NR 109/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 29-04-2019 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
- ZARZĄDZENIE NR 116/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 09-05-2019 roku
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
Zaktualizował: |
Teresa Giers |
Data aktualizacji: |
20.05.2019 13:19 |