Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 46/2019
Prezydenta Miasta Ostrołęki
z dnia 01-03-2019 roku
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki

Zmiany:

  • ZARZĄDZENIE NR 83/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 04-04-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 96/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 12-04-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 106/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 24-04-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 109/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 29-04-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 116/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 09-05-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 121/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 13-05-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 124/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 17-05-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 134/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 27-05-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki