Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 263/2019
Prezydenta Miasta Ostrołęki
z dnia 01-08-2019 roku
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki

Zmiany:

  • ZARZĄDZENIE NR 305/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 10 września 2019r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki

  • ZARZĄDZENIE NR 312/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 17-09-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki

  • ZARZĄDZENIE NR 347/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 31-10-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 383/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 27-11-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 407/2019 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 31-12-2019 roku
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 13/2020 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23-01-2020 roku 
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 51/2020 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 19-02-2020 roku 
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 53/2020 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 25-02-2020 roku 
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 60/2020 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28-02-2020 roku 
    zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki