Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 494/2020  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 31 grudnia 2020 r.  w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki

  • ZARZĄDZENIE NR 5/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 8 stycznia 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 19/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 21 stycznia 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 32/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 29 stycznia 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 65/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 9 marca 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 81/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 25 marca 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 126/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 29 kwietnia 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 173/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 maja 2021 r.  zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki