Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 227/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki.

  • ZARZĄDZENIE NR 242/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 9 lipca 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 265/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 14 lipca 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 287/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 12 sierpnia 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 297/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 27 sierpnia 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 346/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 1 października 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 369/2021  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 5 listopada 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki