Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:
ZARZĄDZENIE NR 394/2021 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 30 listopada 2021r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 418/2021 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 16 grudnia 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 429/2021 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 29 grudnia 2021r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 19/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 21 stycznia 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 58/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 8 marca 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 118/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 kwietnia 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 135/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 18 maja 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 147/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 27 maja 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
Zaktualizował: |
Teresa Giers |
Data aktualizacji: |
27.05.2022 11:56 |