Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 305/2022  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 września 2022r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

- ZARZĄDZENIE NR 334/2022  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 27 października 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

- ZARZĄDZENIE NR 376/2022  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 12 grudnia 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

 - ZARZĄDZENIE NR 383/2022  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 20 grudnia 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

 - ZARZĄDZENIE NR 50/2023  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 14 lutego 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

ZARZĄDZENIE NR 61/2023  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 lutego 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

-  ZARZĄDZENIE NR 69/2023  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 1 marca 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

-  ZARZĄDZENIE NR 104/2023  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 marca 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

-  ZARZĄDZENIE NR 117/2023  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 31 marca 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,