Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 424/2024  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 18 grudnia 2024 r.  w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki (wchodzi w życie z dniem 1 stycznia  2025 r.)

ZARZĄDZENIE NR 198/2024  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,

  • ZARZĄDZENIE NR 246/2024  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 1 lipca 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
  • ZARZĄDZENIE NR 295/2024  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 21 sierpnia 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
  • ZARZĄDZENIE NR 333/2024  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 września 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
  • ZARZĄDZENIE NR 370/2024  Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 października 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,