Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 170/2015
Prezydenta Miasta Ostrołęki
z dnia 18-06-2015 roku
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki.

Zmiany:

  • ZARZĄDZENIE NR 271/2015 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 31.08.2015 roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 304/2015 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 407/2015 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia  roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 24/2016 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia  roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 54/2016 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 94/2016 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 200/2016 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 347/2016 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 102/2017 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia roku zmieniające zarządzenie nr 170/2015 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki