Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:

ZARZĄDZENIE NR 149/2017
Prezydenta Miasta Ostrołęki
z dnia 28-06-2017 roku
w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki

Zmiany:

  • ZARZĄDZENIE NR 216/2017 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 08.08.2017 roku zmieniające zarządzenie nr 149/2017 w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 251/2017 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 01.09.2017 roku zmieniające zarządzenie nr 149/2017 w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 325/2017 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 15.11.2017 roku zmieniające zarządzenie nr 149/2017 w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 347/2017 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 04.12.2017 roku zmieniające zarządzenie nr 149/2017 w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 59/2018 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 lutego 2018 roku zmieniające zarządzenie nr 149/2017 w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki
  • ZARZĄDZENIE NR 100/2018 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 10 kwietnia 2018 roku zmieniające zarządzenie nr 149/2017 w sprawie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki