Kompetencje: [start] [koniec]

Do właściwości Wydziału Geodezji i Kartografii należy prowadzenie spraw związanych  z miejskim zasobem geodezyjnym i kartograficznym oraz uzgadnianiem dokumentacji projektowej, a w szczególności:

  1. prowadzenie miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz dysponowanie środkami za wykorzystanie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  2. zakładanie osnów szczegółowych,
  3. zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej,
  4. prowadzenie miejskich baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,
  5. ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
  6. uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  7. prowadzenie spraw rozgraniczenia nieruchomości,
  8. wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego w związku z zaliczeniem okresu zatrudnienia w gospodarstwie rolnym,
  9. współpraca z Wydziałem Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania w oparciu  o ustawę Prawo zamówień publicznych,
  10. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania zakupionego ze środków za wykorzystanie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  11. nadzór nad legalnością oprogramowania zainstalowanego w wydziale, na stanowiskach komputerowych,
  12. prowadzenie kontroli określonego w umowie sposobu i terminu zagospodarowania gruntu oddanego w użytkowanie wieczyste,
  13. prowadzenie operatu związanego z nazewnictwem ulic i placów oraz numeracją porządkową nieruchomości,

 

Sprawy do załatwienia

Karty informacyjne Wydziału Geodezji i Kartografii