Kontakt:
Magdalena Borkowska
- Archiwista

Telefon: +48 (29) 764 68 11

Kompetencje: [start] [koniec]

Do właściwości Archiwum Zakładowego należy przyjmowanie, gromadzenie, ewidencjonowanie oraz przechowywanie materiałów archiwalnych, a w szczególności:

1)przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych, 

2)przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, 

3) przeprowadzanie skontrum dokumentacji, 

4)udostępnianie przechowywanej dokumentacji,

5)przygotowanie (w uzgodnieniu z Wydziałem Obsługi Urzędu i Mieszkańców):

a)materiałów archiwalnych do przekazania  do właściwego archiwum państwowego, 

b)wniosków do archiwum państwowego dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej,

c)rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji 
w archiwum zakładowym, 

6)doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania 
z dokumentacją,

7)pomoc komórkom organizacyjnym Urzędu w zakresie porządkowania akt przygotowywanych do przekazania do archiwum zakładowego,

8)współdziałanie z Archiwum Państwowym w zakresie realizowanych zadań.