[start]Termin konsultacji:
od 27 października do 4 listopada 2016 r.[koniec]

Uczestnicy:
Organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2016.239), których określony w statucie obszar działania obejmuje teren Miasta Ostrołęki.

Sposób wnoszenia uwag i opinii:
Uwagi i opinie dotyczące „projektu programu współpracy” można zgłaszać na piśmie drogą pocztową lub elektroniczną, na adres:  Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. Gen. J. Bema 1, 07-410 Ostrołęka,  email: krzysztof.wojdyna@um.ostroleka.pl.

Uwagi i opinie powinny obejmować w szczególności:
- odniesienie do zapisów konsultowanego projektu wraz z propozycją zmian i ich uzasadnienie,
- pełną nazwę organizacji pozarządowej lub innego uprawnionego podmiotu, adres siedziby, numer z rejestru, dane kontaktowe osoby upoważnionej do reprezentacji.