Zgodnie z § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości /Dz. U. z 2014 r. poz. 1490/ informacje o wynikach przetargów na nieruchomości wywieszane są - po upływie 7 dni od daty przetargu na okres 7 dni - na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Ostrołęki, pl. gen. Józefa Bema 1, I piętro - obok pokoju 103.

Zasady sprzedaży nieruchomości komunalnych Miasta Ostrołęki:

Sprzedaż nieruchomości komunalnych odbywa się w drodze przetargu i bezprzetargowej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm./ oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości /Dz. U. z 2014 r. poz. 1490/.

Procedura sprzedaży nieruchomości wszczynana jest z urzędu lub na wniosek zainteresowanego.

Miasto Ostrołęka sporządza i podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Wykaz ten zostaje wywieszony na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Miasta Ostrołęki, a także zamieszcza się na stronie internetowej Urzędu. Informację o publikacji wykazu zamieszcza się w prasie lokalnej i publikuje się na stronie:  Wykazy i informacje o wykazach nieruchomości.  Następnie, nie wcześniej niż po upływie wymaganych ustawowo terminów, Miasto Ostrołęka podaje do publicznej wiadomości ogłoszenie o przetargu. Ogłoszenie o przetargu zostaje wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Ostrołęki, pl. gen. Józefa Bema 1, oraz zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej - Nieruchomości do sprzedaży i na stronach internetowych Urzędu Miasta Ostrołęki.

Ogłoszenia o przetargach zamieszczane zostają również w prasie lokalnej lub ogólnokrajowej.