Wymagane dokumenty
  1. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (WAB-W-9 (11)
  2. Załączniki do wniosku:
    1. W przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko - Raport  o  oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku gdy wnioskodawca występuje o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 - karta informacyjna przedsięwzięcia - w formie pisemnej oraz na informatycznych nośnikach danych z ich zapisem w formie elektronicznej w liczbie odpowiednio po jednym egzemplarzu dla organu prowadzącego postępowanie oraz każdego organu opiniującego i uzgadniającego.
    2. W przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko - Karta informacyjna przedsięwzięcia zawierająca dane, o których mowa w art. 62 - w formie pisemnej oraz na informatycznych nośnikach danych z ich zapisem w formie elektronicznej w liczbie odpowiednio po jednym egzemplarzu dla organu prowadzącego postępowanie oraz każdego organu opiniującego i uzgadniającego.
    3. Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
    4. Mapa w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, wraz z zapisem mapy w formie elektronicznej.
    5. Wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
  3. Dowód wpłaty opłaty skarbowej dokonanej w kasie Urzędu Miasta lub na rachunek Nr konta 32 1020 1592 2300 0410 0000 0162

.

Opłaty

Opłata skarbowa:
- od wydania decyzji - 205 zł
- od pełnomocnictwa - 17 zł
- z opłaty skarbowej zwolnione są jednostki budżetowe i jednostki samorządu terytorialnego

Inne opłaty:
Nie pobiera się.

Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia wniosku

Punkt Obsługi Interesantów
pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 279
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
we wtorki w godzinach 8:00 - 17:00

Punkt Obsługi Interesantów
ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, 07-400 Ostrołęka
(+48 29) 764 68 11 w. 294
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
we wtorki w godzinach 8:00 - 16:00

Kontakt w sprawie WAB 13

Maria Sierak
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój nr 222 (II piętro)
tel. 764-68-11 wew. 298

Termin odpowiedzi

- załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ostrołęki w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. Odwołanie należy składać:  w Punkcie Obsługi Interesantów .

Uwagi

Brak

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2017.1405 ze zm.),
-Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r. (t.j. Dz.U.2016.1827 ze zm.),
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. (t.j. Dz.U.2017.1257)

 



Załączniki:

WAB-W-9(11)