Wymagane dokumenty
  1. Wniosek w sprawie sprostowania błędu pisarskiego w akcie stanu cywilnego (USC-W-5).
  2. Dokument stanowiący podstawę do sprostowania określony przez ustawę z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.2016, poz. 2064jt.)
  3. Dokument tożsamości.
  4. Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej.
 Opłaty

Opłata skarbowa:

-39,- zł.

Opłatę skarbową należy dokonać przelewem na nr konta:

 32 1020 1592 2300 0410 0000 0162

Urząd Miasta Ostrołęki,
Plac Gen. Józefa Bema 1
07-410 Ostrołęka

lub w kasie Urzędu Miasta Ostrołęki,  Plac Gen. Józefa Bema 1

Inne opłaty:
Nie pobiera się.

Opłata ewidencyjna:
Nie dotyczy.

 Miejsce złożenia wniosku

Urząd Stanu Cywilnego
ul. Berka Joselewicza 2, 07-400 Ostrołęka
tel. +48 (29) 765 43 11

 Kontakt w sprawie USC 7

Anna Stefanowska
ul. Berka Joselewicza 2
tel. +48 (29) 765 43 40

Hanna Kuć
ul. Berka Joselewicza 2
tel. +48 (29) 765 43 41

 Termin odpowiedzi

Niezwłocznie

 Tryb odwoławczy

Od decyzji odmownej, wydanej przez Kierownika USC Ostrołęki, przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem kierownika USC, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

 Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. 2016, poz. 2064jt.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. 2018, poz.1044 j.t.)

 



Załączniki:

USC-W-5(4)