OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Ostrołęki ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych
z zakresu pomocy społecznej - działania na rzecz osób niepełnosprawnych mieszkańców miasta Ostrołęki w 2021 r. 

1.    Oferent musi obligatoryjnie:

1)   wypełnić ofertę i złożyć ją w formie elektronicznej za pomocą platformy internetowej „WITKAC” dostępnej na stronie www.witkac.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 
12 stycznia 2021 r. do godz. 14.00.

2)   wygenerowaną w systemie, wydrukowaną i podpisaną przez osoby upoważnione 
do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta ofertę oraz wygenerowane w systemie, wydrukowane i podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli 
w imieniu Oferenta potwierdzenie złożenia oferty należy złożyć osobiście lub 
za pośrednictwem poczty w Kancelarii Urzędu Miasta Ostrołęki, 07-410 Ostrołęka, Pl. Gen. J. Bema 1 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 stycznia 2021 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Ostrołęki).

2.    W przypadku awarii platformy internetowej „WITKAC” uniemożliwiającej złożenie ofert 
w terminie wskazanym w niniejszym ogłoszeniu dopuszcza się możliwość wyznaczenia nowego terminu składania ofert. Zmiana terminu składania ofert nie powoduje zmiany innych warunków konkursu zawartych w niniejszym ogłoszeniu 1. 

3.    Oferent może złożyć nie więcej niż 2 oferty w konkursie, o ile każda dotyczy innego zadania.