Urząd Miasta Ostrołęki


pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka


tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20


email: um@um.ostroleka.pl


NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Zastępca Prezydenta

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Grzegorz Płocha

Wiceprezydent Miasta Ostrołęki - Grzegorz Płocha


Sekretariat:
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 201
07-400 Ostrołęka
Telefon: (+48 29) 764 68 11 wew. 300
Fax: (+48 29) 765 42 90
email: wiceprezydenci@um.ostroleka.pl

Sekretariat czynny:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00
we wtorki 8:00 - 17:00




Przyjęcia interesantów

Zastępca Prezydenta Miasta Ostrołęki Grzegorz Płocha przyjmuje interesantów w każdy wtorek od 9:00 do 17:00.


Życiorys Wiceprezydenta

Grzegorz Płocha jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada dyplom ukończenia studium zarządzania w pomocy społecznej i dyplom organizacji w służbie zdrowia.

Był dyrektorem Centrum Rehabilitacji Św. Rocha w Łomży "Caritas". Wcześniej pełnił funkcję wicedyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ostrołęce, a także pracował w Wojewódzkim Biurze Planowania Przestrzennego (w latach 1985-1997).

Grzegorz Płocha był radnym od 1998 roku. W pierwszej kadencji był m.in. Przewodniczącym Komisji Rodziny i Opieki Społecznej, a także członkiem kilku komisji. W kadencji 2002-2006 wchodził w skład kilku komisji Rady Miasta, a przewodniczył Komisji Inwentaryzacyjnej.


Kompetencje Wiceprezydenta Miasta

Wiceprezydent Miasta - Grzegorz Płocha nadzoruje w szczególności sprawy:

  1. związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, wymagań w stosunku do osób uprawnionych do kierowania pojazdami, krajowego transportu drogowego oraz niezarobkowego krajowego przewozu drogowego,
  2. z zakresu przyznawania dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych, pomocy społecznej, ochrony zdrowia, przeciwdziałania i zwalczania patologii społecznej, gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta, wydawania zezwoleń na sprzedaż oraz  sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
  3. z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, spraw wojskowych oraz spraw związanych z organizacyjno – technicznym przygotowaniem wyborów na ławników do sądów powszechnych, nadzoru nad działalnością stowarzyszeń, organizacyjno – technicznego przygotowania na szczeblu miasta wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do organów samorządu gminnego oraz przewidzianych przepisami prawa referendów,
  4. z zakresu realizacji zadań wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego  i opiekuńczego,
  5. związane z gospodarowaniem mieniem miasta i Skarbu Państwa, gospodarowaniem gruntami rolnymi oraz  komunalizacją,
  6. związanych z miejskim zasobem geodezyjnym i kartograficznym oraz uzgadnianiem dokumentacji projektowej, 
  7. osób niepełnosprawnych.

 Pod bezpośrednim nadzorem Wiceprezydent Miasta - Grzegorza Płochy wykonują zadania:

  1. Wydział Spraw Społecznych i Mieszkaniowych,
  2. Wydział Spraw Obywatelskich,
  3. Wydział Komunikacji i Transportu,
  4. Wydział Geodezji i  Kartografii,
  5. Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
  6. Urząd Stanu Cywilnego

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij