W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Prezydent

Prezydent Miasta Ostrołęki - Łukasz Kulik

Sekretariat:
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 201
07-400 Ostrołęka
Telefon: (+48 29) 764 68 11 wew. 200
email: prezydent@um.ostroleka.pl

 

Sekretariat czynny:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00


Przyjęcia interesantów

Interesanci, którzy chcą się spotkać z Prezydentem w sprawie skarg i wniosków, proszeni są o zgłoszenie się do sekretariatu - pokój nr 201, celem ustalenia daty i godziny wizyty. Zgłoszenia telefoniczne pod nr tel. (29) 764 68 21.


Kompetencje Prezydenta Miasta

Prezydent Miasta:

  1. wykonuje uchwały Rady Miasta i zadania Miasta określone przepisami prawa,
  2. kieruje bieżącymi sprawami Miasta i reprezentuje je na zewnątrz.

 

Prezydent Miasta kieruje pracą Urzędu przy pomocy Wiceprezydenta, Sekretarza  i Skarbnika oraz dyrektorów, kierowników i samodzielnych stanowisk pracy, a w szczególności:

1)  wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych miasta,

2) wydaje decyzje administracyjne w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,

3)  upoważnia swoich zastępców, sekretarza lub innych pracowników Urzędu do wydawania decyzji, o których mowa w pkt 2,

4) realizuje zadania z zakresu obronności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz wynikające z funkcji Szefa Obrony Cywilnej Miasta,

5) nadzoruje realizację zadań zleconych z  zakresu administracji rządowej,

6)   nadzoruje realizację zadań w szczególności z zakresu:

a) organizacji wewnętrznej Urzędu,

b) kontroli Urzędu oraz realizacji wniosków pokontrolnych,

c) obsługi prawnej Urzędu,

d) zadań wykonywanych na stanowiskach samodzielnych,

e) współpracy z radą,  komisjami rady, organami osiedli, radą seniorów 
i młodzieżową radą miasta,

f) opracowywania projektu budżetu  miasta i jego realizacji,

g) bezpieczeństwa i porządku publicznego, ochrony przeciwpożarowej,

h) przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie,

i) bezpieczeństwa i higieny pracy,

j) rozwoju miasta, planowania przestrzennego i  budownictwa,

k) spraw pracowniczych,

l) ochrony środowiska i gospodarki odpadami komunalnymi,

m) geodezji i kartografii,

n) gospodarki nieruchomościami,

o) przygotowywania i realizacji inwestycji miasta oraz remontu i       utrzymania dróg,

p) kultury, sportu i turystyki oraz promocji miasta,

r) komputeryzacji Urzędu oraz zastosowań informatyki,

s) kontroli zarządczej.

 

Pod bezpośrednim nadzorem Prezydenta Miasta wykonują zadania:

  1. Wiceprezydent Miasta,
  2. Sekretarz Miasta,
  3. Skarbnik Miasta,
  4. Straż Miejska Ostrołęki,
  5. Urząd Stanu Cywilnego,
  6. Wydział Informatyki,
  7. Wydział Planowania i Zintegrowanego Rozwoju,
  8. Wydział Budownictwa,
  9. Wydział Inwestycji i Drogownictwa,
  10. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
  11. Wydział Geodezji i Kartografii,
  12. Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
  13. Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
  14. Referat Kultury, Sportu i Turystyki,
  15. Biuro Prawne,
  16. Biuro Kontroli i Skarg,
  17. Biuro Audytu Wewnętrznego,
  18. Biuro Ochrony Danych Osobowych,
  19. Pion Ochrony Informacji Niejawnych,
  20. stanowiska samodzielne: Główny specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy, Miejski Rzecznik Konsumentów oraz Koordynator kontroli zarządczej.

 


Życiorys Prezydenta

Łukasz Kulik sprawuje funkcję Prezydenta Miasta Ostrołęki od 2018 r. Został wybrany na stanowisko w dn. 04.11.2018 r., uzyskując w II turze wyborów samorządowych poparcie 64,49 % wyborców.

Uroczyste ślubowanie i objęcie urzędu Prezydenta Miasta nastąpiło 22.11.2018 r.

Polityk, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji, tytuł magistra administracji.

Ukończył studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą na Uniwersytecie Warszawskim.
Absolwent Executive Master of Business Administration (EMBA) na uczelni Collegium Humanum- Szkoła Główna Menadżerska.  
W latach 2014-2018 Radny Miasta Ostrołęki, od listopada 2018 r. sprawuje urząd Prezydenta Miasta Ostrołęki.

Dla pracy, która jest jego pasją i zrealizowanym marzeniem, oddał swoje serce.

Prywatnie miłośnik piłki nożnej i podróży. Zakochany w Ostrołęce społecznik.

Mąż i tata szalonej trójki.


linki:
http://www.lukaszkulik.pl/
https://www.facebook.com/OstrolekaDlaWszystkich
instagram: @kulik_lukas
twitter: @LKulikPL

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane