W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Prezydent

Wersja strony w formacie XML

Prezydent Miasta Ostrołęki - Łukasz Kulik

Sekretariat:
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 201
07-400 Ostrołęka
Telefon: (+48 29) 764 68 11 wew. 200
email: prezydent@um.ostroleka.pl

Sekretariat czynny:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00


Przyjęcia interesantów

Interesanci, którzy chcą się spotkać z Prezydentem w sprawie skarg i wniosków, proszeni są o zgłoszenie się do sekretariatu - pokój nr 201, celem ustalenia daty i godziny wizyty. Zgłoszenia telefoniczne pod nr tel. (29) 764 68 21.


Kompetencje Prezydenta Miasta

Prezydent Miasta:

  1. wykonuje uchwały Rady Miasta i zadania Miasta określone przepisami prawa,
  2. kieruje bieżącymi sprawami Miasta i reprezentuje je na zewnątrz,
  3. jako Kierownik Urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego
    w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Prezydent Miasta nadzoruje realizację zadań, w szczególności z zakresu:

  1. organizacji wewnętrznej urzędu,
  2. kontroli urzędu oraz realizacji wniosków pokontrolnych,
  3. obsługi prawnej urzędu,
  4. zadań wykonywanych na stanowiskach samodzielnych,
  5. współpracy z radą,  komisjami rady, organami osiedli, radą seniorów 
    i młodzieżową radą miasta,
  6. opracowywania projektu budżetu  miasta i jego realizacji,
  7. bezpieczeństwa i porządku publicznego, ochrony przeciwpożarowej,
  8. przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w urzędzie,
  9. bezpieczeństwa i higieny pracy,
  10. rozwoju miasta, planowania przestrzennego i  budownictwa,
  11. spraw pracowniczych,
  12. ochrony środowiska i gospodarki odpadami komunalnymi,
  13. geodezji i kartografii,
  14. gospodarki nieruchomościami,
  15. przygotowywania i realizacji inwestycji miasta oraz remontu i utrzymania dróg.

 Pod bezpośrednim nadzorem Prezydenta Miasta wykonują zadania:

  1. Wiceprezydent Miasta,
  2. Sekretarz Miasta,
  3. Skarbnik Miasta,
  4. Straż Miejska Ostrołęki,
  5. Urząd Stanu Cywilnego,
  6. Wydział Planowania i Zintegrowanego Rozwoju,
  7. Wydział Budownictwa,
  8. Wydział Inwestycji Miejskich,
  9. Wydział Dróg,
  10. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
  11. Wydział Geodezji i Kartografii,
  12. Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
  13. Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
  14. Biuro Prasowe,
  15. Biuro Prawne,
  16. Biuro Kontroli i Skarg,
  17. Biuro Audytu Wewnętrznego,
  18. Biuro Ochrony Danych Osobowych,
  19. Pion Ochrony Informacji Niejawnych,
  20. stanowiska samodzielne: Główny specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz Miejski Rzecznik Konsumentów.

Życiorys Prezydenta

Łukasz Kulik sprawuje funkcję Prezydenta Miasta Ostrołęki od 2018 r. Został wybrany na stanowisko w dn. 04.11.2018 r., uzyskując w II turze wyborów samorządowych poparcie 64,49 % wyborców.

Uroczyste ślubowanie i objęcie urzędu Prezydenta Miasta nastąpiło 22.11.2018 r.


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane