Urząd Miasta Ostrołęki


pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka


tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20


email: um@um.ostroleka.pl


NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Statut Miasta - Rozdział 8

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

ROZDZIAŁ 8

ORGANIZACJA I TRYB PRACY PREZYDENTA

§ 52.

Organem wykonawczym Miasta jest Prezydent.

§ 53.

  1. Prezydent wykonuje uchwały Rady oraz zadania Miasta określone przepisami prawa.
  2. Do zadań Prezydenta należy w szczególności:
    1. przygotowywanie projektów uchwał Rady,
    2. określenie sposobu wykonywania uchwał Rady,
    3. gospodarowanie mieniem komunalnym,
    4. wykonywanie budżetu,
    5. zatrudnianie i zwalnianie kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  3. Prezydent wykonuje zadania przy pomocy Urzędu.
  4. Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu określa regulamin organizacyjny nadawany przez Prezydenta w drodze zarządzenia.

§ 54.

Prezydent kieruje bieżącymi sprawami Miasta oraz reprezentuje je na zewnątrz.


<< wstecz GŁÓWNA dalej >>

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij