Nabór uczestników do Klubu Senior+ w Ostrołęce
1. Rekrutacja uczestników do Klubu ma charakter otwarty i dobrowolny.
2. Uczestnikami Klubu mogą być osoby, które spełniają następujące kryteria formalne:
− zamieszkują na terenie miasta Ostrołęki,
− ukończyły 60 rok życia,
− są nieaktywne zawodowo.
3. Rekrutacja główna prowadzona jest 1 raz w styczniu 2023 roku, ze szczególnym nasileniem w okresie od 16 do 24 stycznia 2023 r., do momentu zebrania 30 osobowej grupy.
4. Procedurę rekrutacji rozpoczyna złożenie następujących dokumentów:
1) deklaracji uczestnictwa w Klubie „Senior+” w Ostrołęce
2) zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
3) zgody lub braku zezwolenia na nieodpłatne rozpowszechnianie wizerunku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
4) zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do udziału w zajęciach ruchowych i sportowo – rekreacyjnych, jeżeli seniorka/senior chce w nich uczestniczyć
5. Dane zawarte w deklaracji podlegają weryfikacji z dokumentem tożsamości osoby ubiegającej się o uczestnictwo w Klubie, okazanego w trakcie przyjmowania deklaracji.
6. Rozpatrywane będą wyłącznie zgłoszenia zawierające komplet dokumentów.
7. Dokumenty rekrutacyjne dostępne są w siedzibie Klubu przy ulicy gen. Ludwika Bogusławskiego 4 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ostrołęki.
8. Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć osobiście u kierownika Klubu w dni powszednie w godzinach od 12.00 do 16.00.
9. Złożone dokumenty rekrutacyjne nie podlegają zwrotowi.
10. W przypadku zgłoszenia się większej liczby uczestników niż ilość miejsc w Klubie, decyduje kolejność zgłoszeń.
11. Osoby, które spełnią kryteria, ale nie zostaną zakwalifikowane do uczestnictwa w Klubie z powodu braku miejsc, zostaną umieszczone na liście rezerwowej. Osoby te będą kwalifikowane do uczestnictwa w Klubie w przypadku rezygnacji lub skreślenia osób z listy podstawowej.
12. Dopuszcza się możliwość prowadzenia rekrutacji uzupełniającej, do momentu wykorzystania limitu miejsc.
13. Informacja o zakwalifikowaniu do uczestnictwa w Klubie zostanie przekazana osobom telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
14. Od wyników rekrutacji nie przysługuje prawo odwołania.
15. Osoba zakwalifikowana będzie zobowiązana, pod rygorem skreślenia z listy uczestników, do dostarczenia w ciągu 7 dni dokumentu potwierdzającego jej dochód osiągnięty w miesiącu poprzedzającym złożenie deklaracji oraz złożenia oświadczenia o liczbie osób w rodzinie i dochodzie rodziny osiągniętym w miesiącu poprzedzającym złożenie deklaracji.