W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Komisja Budżetu i Finansów VIII kadencji (2018 - 2023)

Kompetencje Komisji:

Do przedmiotowego zakresu działania Komisji Budżetu i Finansów należy w szczególności:

  • problematyka budżetu Miasta, opiniowanie sprawozdań z działalności finansowej Miasta,
  • opiniowanie spraw podatków i opłat lokalnych,
  • opiniowanie projektów uchwał Rady w sprawach gospodarki finansowej, a w szczególności dotyczących:
    1. nabycia, zbycia i obciążenia nieruchomości gruntowych oraz wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata,
    2. emitowania obligacji oraz określania zasad ich nabywania, zbywania i wykupu przez Prezydenta,
    3. zaciągania długoterminowych pożyczek,
    4. ustalania maksymalnej wysokości pożyczek krótkoterminowych, zaciągniętych przez Prezydenta w roku budżetowym,
    5. zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji i remontów o wartości przekraczającej granicę ustaloną corocznie przez radę,
    6. tworzenia i przystępowania do spółek i spółdzielni oraz rozwiązywania i występowania z nich,
    7. określania zasad wnoszenia, cofania i zbywania udziałów akcji przez Prezydenta,
  • tworzenia, likwidacji i reorganizacji przedsiębiorstw, zakładów i innych miejskich jednostek organizacyjnych oraz wyposażenia ich w majątek,
  • opiniowanie spraw z zakresu określenia wysokości sumy, do której Prezydent może samodzielnie zaciągać zobowiązania,
  • opiniowanie spraw z zakresu współdziałania z innymi gminami oraz wydzielenia na ten cel odpowiedniego majątku,
  • kontrola Prezydenta i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie gospodarki finansowej.

Skład Komisji:

  • Mariusz Popielarz, Przewodniczący Komisji
  • Jacek Łuba, Wiceprzewodniczący Komisji
  • Jakub Frydryk, członek Komisji
  • Adam Kurpiewski, członek Komisji
  • Stanisław Szatanek, członek Komisji
  • Wojciech Zarzycki, członek Komisji
  • Ewa Żebrowska-Rosak, członek Komisji

Więcej: [ posiedzenia komisji » ]

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane