Komisja Gospodarki Komunalnej, Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska VIII kadencji (2018 - 2023)
Kompetencje Komisji:
Do przedmiotowego zakresu działania Komisji Gospodarki Komunalnej, Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska należy w szczególności:
- opiniowanie opracowań planistycznych wynikających z ustaw z zakresu planowania przestrzennego,
- opiniowanie opracowań urbanistycznych i zasad zagospodarowania dla terenów stanowiących własność miasta,
- opiniowanie projektów programów gospodarczych miasta,
- opiniowanie inwestycji i remontów,
- tworzenie, reorganizacja, restrukturyzacja i likwidacja spółek, zakładów i jednostek budżetowych oraz innych jednostek miejskich w zakresie działalności Komisji,
- funkcjonowanie targowisk, cmentarzy miejskich, tworzenie komunalnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracji samorządowej Miasta,
- opiniowanie spraw z zakresu współdziałania z innymi gminami w zakresie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych,
- opiniowanie spraw związanych z tworzeniem i przystąpieniem do spółek lub spółdzielni,
- zaopatrzenie w wodę, kanalizacja, wodociągi, usuwanie i oczyszczanie ścieków komunalnych, utrzymanie czystości oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną, cieplną i gazową, komunalne budownictwo mieszkaniowe, lokalny transport zbiorowy,
- ochrona środowiska i przyrody,
- zieleń komunalna i zadrzewienia,
- kontrola działalności Prezydenta, miejskich jednostek i zakładów budżetowych w zakresie działalności Komisji.
Skład Komisji:
- Mariusz Mierzejewski, Przewodniczący Komisji
- Adam Kurpiewski, Wiceprzewodniczący Komisji
- Jacek Łuba, członek Komisji
- Paweł Niewiadomski, członek Komisji
- Wojciech Parzychowski, członek Komisji
- Grażyna Sosnowska, członek Komisji
- Stanisław Szatanek, członek Komisji
- Ewa Żebrowska-Rosak, członek Komisji
Więcej: [ posiedzenia komisji » ]