W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Komisja Oświaty VIII kadencji (2018 - 2023)

Kompetencje Komisji:

Do przedmiotowego zakresu działania Komisji Oświaty należy w szczególności:

  • wyrażanie opinii w sprawach zakładania, prowadzenia i likwidacji publicznych przedszkoli, w tym z oddziałami integracyjnymi oraz przedszkoli specjalnych, szkół podstawowych oraz gimnazjów, w tym z oddziałami integracyjnymi,
  • wyrażanie opinii w sprawach zakładania, prowadzenia i likwidacji publicznych szkół podstawowych specjalnych i gimnazjów specjalnych, szkół ponadgimnazjalnych, w tym z oddziałami integracyjnymi, szkół specjalnych, szkół sportowych i mistrzostwa sportowego,
  • wyrażanie opinii w sprawach zakładania, prowadzenia i likwidacji placówek oświatowo-wychowawczych, placówek pracy pozaszkolnej, w tym ognisk artystycznych i placówek kształcenia ustawicznego,
  • wyrażanie opinii w sprawach zakładania, prowadzenia i likwidacji poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz innych poradni specjalistycznych,
  • wyrażanie opinii w sprawach zakładania, prowadzenia i likwidacji placówek opiekuńczo-wychowawczych i resocjalizacyjnych oraz środków opiekuńczo-wychowawczych,
  • wyrażanie opinii w sprawach opłat za świadczenia prowadzonych przez gminę przedszkoli publicznych,
  • wyrażanie opinii w sprawach planów sieci publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Miasto, kontrola działalności Prezydenta i miejskich jednostek organizacyjnych zajmujących się przedmiotowymi sprawami.

Skład Komisji:

  • Waldemar Popielarz, Przewodniczący Komisji
  • Ewa Szatanek, Wiceprzewodnicząca Komisji
  • Henryk Gut, członek Komisji
  • Paweł Niewiadomski, członek Komisji
  • Mariusz Popielarz, członek Komisji
  • Wojciech Zarzycki, członek Komisji
  • Ewa Żebrowska-Rosak, członek Komisji
  • Ryszard Żukowski, członek Komisji

Więcej: [ posiedzenia komisji » ]

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane