W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji VIII kadencji (2018 - 2023)

Kompetencje Komisji:

Do przedmiotowego zakresu działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji należy w szczególności:

  • ustala stan faktyczny i prawny sprawy będącej przedmiotem skargi, wniosku lub petycji,
  • przygotowuje propozycje sposobu rozstrzygnięcia bądź stanowiska w sprawie,
  • przedstawia Radzie projekt uchwały w sprawie.

Skład Komisji:

  • Ewa Szatanek, Przewodnicząca Komisji
  • Jacek Łuba, Wiceprzewodniczący Komisji
  • Wojciech Parzychowski
  • Waldemar Popielarz
  • Jan Rzewnicki

 Więcej: [ posiedzenia komisji » ]

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane