W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Posiedzenie nr 25 z dnia 22 lutego 2021 roku o godz. 16.10

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 22 lutego 2021 roku o godzinie 16:10 w trybie zdalnym odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.


Porządek posiedzenia

1.Rozpatrzenie skargi Pani B. J. z dnia 1 lutego 2021 roku.

2. Przyjęcie Sprawozdania z  działalności  Komisji  Skarg, Wniosków i Petycji za 2020 rok.

3. Sprawy różne.

a) przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z 26 stycznia 2021 r.

Z poważaniem,
PRZEWODNICZĄCA KOMISJI

Ewa Szatanek

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane