Informacja dla mieszkańców Ostrołęki dotycząca możliwości udziału w debacie nad Raportem o stanie Miasta Ostrołęki za 2023 rok
Szanowni Państwo
Informuję, że Raport o stanie miasta Ostrołęki za 2023 rok będzie przedmiotem dyskusji na sesji Rady Miasta Ostrołęki zaplanowanej na dzień 20 czerwca 2024 roku, godz. 10 00. Zgodnie z obowiązującymi przepisami artykułu 28aa ust. 5 i 6 ustawy o samorządzie gminnym, nad raportem przeprowadza się debatę, w której mogą zabrać głos bez ograniczeń czasowych radni Miasta Ostrołęki oraz mieszkańcy.
Zainteresowany mieszkaniec Ostrołęki, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem, powinien złożyć do Przewodniczącego Rady Miasta Ostrołęki pisemne zgłoszenie (wzór zgłoszenia opublikowany jest poniżej), poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie powinno być złożone najpóźniej w dniu 19 czerwca 2024 roku w Urzędzie Miasta Ostrołęki, pl. Gen. J. Bema 1, pok. 104 – Wydział Obsługi Rady Miasta i Prezydenta, tel. kontaktowy 512 376 647.
Mieszkańcy do głosu w debacie będą dopuszczani według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Przewodniczący
Rady Miasta Ostrołęki
Wojciech Zarzycki