Urząd Miasta Ostrołęki


pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka


tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20


email: um@um.ostroleka.pl


NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Informacja dla mieszkańców Ostrołęki dotycząca możliwości udziału w debacie nad Raportem o stanie Miasta Ostrołęki za 2018 rok.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Szanowni Państwo

Informuję, że Prezydent Miasta Ostrołęki w dniu 31 maja 2019 roku przedłożył Radzie Miasta Ostrołęki Raport o stanie miasta Ostrołęki za 2018 rok. Raport ten będzie przedmiotem dyskusji na sesji Rady Miasta Ostrołęki zaplanowanej na dzień 27 czerwca 2019 roku. Zgodnie z obowiązującymi przepisami artykułu 28aa ust. 5 i 6 ustawy o samorządzie gminnym, nad raportem przeprowadza się debatę, w której mogą zabrać głos bez ograniczeń czasowych radni Miasta Ostrołęki oraz mieszkańcy.

Zainteresowany mieszkaniec Ostrołęki, który  chciałby zabrać głos w debacie nad raportem, powinien złożyć do Przewodniczącego Rady Miasta Ostrołęki pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie powinno być złożone najpóźniej w dniu 26 czerwca 2019 roku w Urzędzie Miasta Ostrołęki, pl. Gen. J. Bema 1, pok. 104 – biuro Rady Miasta, tel. kontaktowy 512 376 647.

Mieszkańcy do głosu w debacie będą dopuszczani według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.



Przewodniczący
Rady Miasta Ostrołęki
 
/-/Wojciech Zarzycki



Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij