W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Posiedzenie nr 1 dnia 28 lutego 2017 roku o godz.16.15


Miejsce posiedzenia sala konferencyjna (nr 113) Urzędu Miasta Ostrołęki przy Placu Gen. Józefa Bema 1,

 Porządek posiedzenia:

  1. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki w sprawie określenia wysokości stawek opłat za usunięcie drzew i krzewów,
  2. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu „Bohaterów Warszawy” w Ostrołęce,
  3. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Miasta Ostrołęki w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu „Galeria Bursztynowa” w Ostrołęce,
  4. Sprawy różne:
  • przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji odbytej w dniu 21.11.2016 roku, w dniu 5.12.2016 roku, oraz w dniu 27.12.2016 roku,
  • zapoznanie się z informacją WIOŚ w Warszawie w sprawie problemu uciążliwości zapachowej w okolicach ul. Sowińskiego i rzeki Czeczotki,
  • zapoznanie się z odpowiedzią na wystąpienie Pani Danuty Markowskiej w sprawie wyznaczenia miejsc postojowych pacjentów przychodni lekarskiej oraz organizacji ruchu na ulicy Syreny w Ostrołęce,
  • zapoznanie się z odpowiedzią na wystąpienie mieszkańców ulicy Żeromskiego w Ostrołęce w sprawie remontu nawierzchni ulicy,


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane