W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Komisja Prawa i Współpracy z Samorządami Mieszkańców

Kompetencje Komisji:

Do przedmiotowego zakresu działania Komisji Prawa i Współpracy z Samorządami Mieszkańców należy w szczególności:

  • sprawy statutowo-regulaminowe samorządu miejskiego,
  • sprawy dotyczące stanowienia przepisów powszechnie obowiązujących na obszarze Miasta w zakresie:
    1. wewnętrznego ustroju Miasta,
    2. organizacji urzędów i instytucji miejskich,
    3. zasad zarządzania mieniem Miasta,
    4. zasad i trybu korzystania z miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej
  • sprawy porządku publicznego i ochrony przeciwpożarowej,
  • opiniowanie projektów uchwał, pod względem ich zgodności z prawem,
  • czuwanie nad sprawami dotyczącymi praw i obowiązków radnych,
  • współpraca z samorządami mieszkańców oraz wymiana doświadczeń służących doskonaleniu działalności organów samorządowych osiedli,
  • inicjowanie i organizowanie przy udziale kierownika Kancelarii Rady Miasta i Sekretarza Miasta spotkań mieszkańców osiedli z radnymi, Prezydentem Miasta, Kierownictwem Urzędu Miasta, miejskich jednostek organizacyjnych oraz służb inspekcji i straży,
  • propagowanie inicjatyw osiedlowych, inicjowanie konkursów służących podniesieniu estetyki, ładu przestrzennego i publicznego, kultury i wiedzy o Mieście, służących integracji osiedlowej wspólnoty mieszkańców,
  • ocena współdziałania Prezydenta Miasta, miejskich jednostek organizacyjnych oraz służb, inspekcji i straży z organami samorządów osiedlowych,
  • kontrola działalności Prezydenta i jednostek zajmujących się przedmiotowymi sprawami.

Skład Komisji:

  • Dariusz Maciak, Przewodniczący Komisji
  • Grażyna Lilla Sosnowska, Wiceprzewodnicząca Komisji
  • Norbert Dawidczyk, członek Komisji
  • Jerzy Grabowski, członek Komisji
  • Grzegorz Milewski, członek Komisji
  • Michał Skowroński, członek Komisji
  • Andrzej Rykowski, członek Komisji
  • Jan Rzewnicki, członek Komisji


Więcej: [ posiedzenia komisji » ]

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane