W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

adres e-Doręczeń: AE:PL-24264-83033-SFRCV-25

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Posiedzenie nr 6 z dnia 29 stycznia 2025 r., o godz. 18.20


Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29 stycznia 2025 roku, o godzinie 18.20 (po posiedzeniu Komisji Prawa i Współpracy z Samorządami Mieszkańców) w Urzędzie Miasta Ostrołęki, Plac Gen. J. Bema 1, sala nr 9, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Porządek posiedzenia

1. Podjęcie inicjatywy uchwałodawczej w sprawie rozpatrzenia skargi Pana J. L. z dnia 9 grudnia 2024 roku na działalność Prezydenta Miasta Ostrołęki.

 2. Podjęcie inicjatywy uchwałodawczej w sprawie rozpatrzenia skargi Pana K.P.M. z dnia 23 listopada 2024 roku na Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Ostrołęce.

3. Podjęcie inicjatywy uchwałodawczej w sprawie rozpatrzenia petycji Pana M. B. z dnia 31 grudnia 2024 roku w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej zmiany uchwały dotyczącej strefy płatnego parkowania.

4. Rozpatrzenie skargi Pani B. J. z dnia 2 grudnia 2024 roku na Prezydenta Miasta Ostrołęki.

5. Rozpatrzenie petycji Pana A. K. Ś. z dnia 20 stycznia 2025 roku w sprawie utworzenia na terenie miasta ośrodków dla nielegalnych imigrantów.

6. Rozpatrzenie wniosku Pani E. J. M. z dnia 19 grudnia 2024 roku w sprawie operatu szacunkowego.

7. Zapoznanie się z pismem Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego z dnia 11 grudnia 2024 roku w sprawie okresowej oceny przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez organy jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego oraz samorządowe jednostki organizacyjne w 2023 roku (materiał został przekazany do skrzynek radnych w dniu 16 stycznia 2025 roku).

8. Rozpatrzenie petycji Urzędu Cywilnej i Demokratycznej Kontroli o pomoc w likwidacji nadal trwającego systemu komunistycznego, zarządzanego przez nielegalnie działające organizacje partyjne i sędziowskie oraz o podjęcie współpracy z UCiDK, w celu wprowadzenia ładu konstytucyjnego, tak, aby Naród Polski mógł sprawować władzę bezpośrednio zgodnie z art. 4 KRP.

9. Wybór Wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

10. Przyjęcie protokołu z dnia 16 września 2024 roku.

11. Przyjęcie protokołu z dnia 26 września 2024 roku.

12. Przyjęcie protokołu z dnia 5 grudnia 2024 roku.

Przewodniczący Komisji
/-/ Piotr Bojarski

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane