W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

adres e-Doręczeń: AE:PL-24264-83033-SFRCV-25

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Posiedzenie nr 11 z dnia 24 września 2025 r., o godz. 16.15

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 24 września 2025 roku o godzinie 16.15 w Urzędzie Miasta Ostrołęki, Plac Gen. J. Bema 1, sala nr 9, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Porządek posiedzenia:

1. Zapoznanie ze skargą Pana Z. F.:

- z dnia 05.06.2025 r. na Dyrektora MOPR w Ostrołęce,

- z dnia 28.07.2025 r. na Dyrektora DPS PCK w Ostrołęce

oraz pismem z dnia 09.08.2025 r. wycofującym ww. zawiadomienia.

2. Zapoznanie z pismem Państwa J.G. B. z dnia 31.08.2025 r. w sprawie budowy drogi

od ul. Żołnierzy AK do ul. Kaczyńskiej.

3. Zapoznanie z odwołaniem Pani E.J. M. z dnia 15.09.2025 r.

4. Przyjęcie protokołu z dnia 21 lipca 2025 roku.

Przewodniczący Komisji
/-/ Piotr Bojarski

Powiadom znajomego