Posiedzenie nr 11 z dnia 24 września 2025 r., o godz. 16.15
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 24 września 2025 roku o godzinie 16.15 w Urzędzie Miasta Ostrołęki, Plac Gen. J. Bema 1, sala nr 9, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Porządek posiedzenia:
1. Zapoznanie ze skargą Pana Z. F.:
- z dnia 05.06.2025 r. na Dyrektora MOPR w Ostrołęce,
- z dnia 28.07.2025 r. na Dyrektora DPS PCK w Ostrołęce
oraz pismem z dnia 09.08.2025 r. wycofującym ww. zawiadomienia.
2. Zapoznanie z pismem Państwa J.G. B. z dnia 31.08.2025 r. w sprawie budowy drogi
od ul. Żołnierzy AK do ul. Kaczyńskiej.
3. Zapoznanie z odwołaniem Pani E.J. M. z dnia 15.09.2025 r.
4. Przyjęcie protokołu z dnia 21 lipca 2025 roku.
Przewodniczący Komisji
/-/ Piotr Bojarski