Sprawozdanie na sesję LXV/2018
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ostrołęki za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 roku.
Urząd Miasta Ostrołęki
pl. gen. Józefa Bema 1tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20
email: um@um.ostroleka.pl
adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ostrołęki za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 roku.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Ostrołęki z realizacji „Programu współpracy Miasta Ostrołęki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2017 rok”.
Informacja o stanie bezpieczeństwa sanitarnego miasta Ostrołęki za 2017 rok.
Informacja z realizacji uchwały Nr 303/XXVIII/2012 Rady Miasta Ostrołęki z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie podjęcia działań zmierzających do poprawy warunków życia rodzin wielodzietnych zamieszkałych na terenie miasta Ostrołęki w 2017 r.
Informacja p.t. "Ocena zasobów pomocy społecznej na rok 2017 dla gminy M.Ostrołęka".
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2018 rok.
zmieniająca uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2036.
w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na rok 2018 na terenie Miasta Ostrołęki.
w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych i innych nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 Karty Nauczyciela.
Sprawozdanie Nr 4 /2018 z działalności Prezydenta Miasta Ostrołęki za okres od 1 do 31 marca 2018r.