W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Konsultacje społeczne w sprawie zadań do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego

Konsultacje społeczne w sprawie zadań do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego w Ostrołęce.

W dniach 5-14.10.2016 r. w Urzędzie Miasta Ostrołęki można składać formularze z propozycją zadań do budżetu na 2017 rok. Samorząd przeznaczy na ten cel 200 tysięcy złotych.


W ramach drugiej edycji budżetu obywatelskiego można zgłaszać inicjatywy polegające na budowie lub innych robotach budowlanych obejmujących ogólnodostępną infrastrukturę miejską (np. ławki, monitoring, urządzenia na placach zabaw dla dzieci itp.).


Zadanie może zgłosić oraz poprzeć osoba ujęta w stałym rejestrze wyborców Miasta Ostrołęki. Jeden mieszkaniec może zgłosić tylko jedno zadanie, poparte przez co najmniej dziesięć osób.

Wykaz zgłoszonych propozycji opublikowany zostanie 21 października 2016 r. w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Miasta Ostrołęki.


Głosowanie na zweryfikowane formalnie zadania odbędzie się w dniach 24-28.10.2016 r.
Głosować można jednorazowo, wybierając jedno zadanie.

Wyniki głosowania w ramach budżetu obywatelskiego ogłoszone zostaną 7 listopada br.

Załączniki

Regulamin pdf, 35 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane