W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych została powołana Zarządzeniem Nr 291/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 19 sierpnia 2024 r.

Skład Komisji:

  1.  Wojciech Parzychowski - Przewodniczący Komisji,
  2. Waldemar Popielarz - Zastępca Przewodniczącego Komisji,
  3. Agnieszka Jadwiga Bałazy,
  4. Milena Jankowska,
  5. Adam Kurpiewski,
  6. Natalia Kuskowska,
  7. Mariusz Łuba,
  8. Magdalena Mielnicka,
  9. Ewa Szatanek,
  10. Maja Wiśniewska,
  11. Jakub Wójcik,
  12. Marianna Zaborowska,
  13. Ryszard Żukowski

Komisja obejmuje swoim działaniem teren miasta Ostrołęki.


Do zadań Komisji w szczególności należy:

  1. inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych,
  2. podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu – w regulaminie,
  3. opiniowanie wniosków dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  4. dokonywanie kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń,
  5. przygotowanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

 

Szczegółowy zakres działania Komisji oraz tryb jej pracy określa regulamin pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 291/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki 19 sierpnia 2024 r.

Skład zespołów roboczych MKRPA przedstawia się następująco:

I . Zespół interwencyjno-motywacyjny: :

  1. Milena Jankowska,
  2. Adam Kurpiewski,
  3. Natalia Kuskowska,
  4. Mariusz Łuba,
  5. Magdalena Mielnicka,
  6. Ewa Szatanek,
  7. Maja Wiśniewska,
  8. Jakub Wójcik,
  9. Marianna Zaborowska,
  10. Ryszard Żukowski

II. Zespół ds. kontroli 

1.Wojciech Parzychowski,

2.Waldemar Popielarz,

3. Agnieszka Bałazy,

4. Adam Kurpiewski,
5. Jakub Wójcik,
6.Marianna Zaborowska.

III. Zespół ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie:

  1. Wojciech Parzychowski,
  2. Waldemar Popielarz,
  3. Agnieszka Jadwiga Bałazy,
  4. Milena Jankowska,
  5. Adam Kurpiewski,
  6. Natalia Kuskowska,
  7. Mariusz Łuba,
  8. Magdalena Mielnicka,
  9. Ewa Szatanek,
  10. Maja Wiśniewska,
  11. Jakub Wójcik,
  12. Marianna Zaborowska,
  13. Ryszard Żukowski.
    Link do wniosku o objęcie leczeniem odwykowym:

https://bip.um.ostroleka.pl/sprawa-do-zalatwienia/862/zss-3-leczenie-odwykowe

Kontakt:

Adam Ziarno
Urząd Miasta Ostrołęki
ul. Tadeusza Kościuszki 45, pokój nr 210 (II piętro)
Telefon: +48 (29) 764 68 11 wew. 249

 

 

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane