W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Koordynator kontroli zarządczej

Kontakt:

Renata Dębska, Koordynator kontroli zarządczej

Telefon: +48 (29) 764 68 11


Kompetencje:

Do właściwości Koordynatora kontroli zarządczej należy koordynowanie ogółu działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań Urzędu  w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy, a w szczególności:
1) prowadzenie i bieżąca aktualizacja  procedur kontroli zarządczej w Urzędzie, 
2) zapewnianie kompletności i zgodności z prawem dokumentacji w zakresie kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem, 
3) koordynacja procesu wyznaczania celów, mierników  oraz sprawozdawczości 
z realizacji celów i zadań, wewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej, 
4) sporządzanie planu działalności Urzędu  na podstawie planów złożonych przez Dyrektorów/Kierowników komórek organizacyjnych, 
5) sporządzanie sprawozdania  z działalności Urzędu  na podstawie sprawozdań złożonych przez Dyrektorów/Kierowników komórek organizacyjnych, 
6) bieżące informowanie o stanie kontroli zarządczej w Urzędzie, 
7) opracowywanie rocznych sprawozdań o stanie kontroli zarządczej w Urzędzie oraz na potrzeby instytucji zewnętrznych, 
8) prowadzenie i koordynowanie przebiegu procesu samooceny systemu kontroli zarządczej w Urzędzie, 
9) przekazywanie Prezydentowi wyników samooceny oraz propozycji usprawnień systemu kontroli zarządczej, 
10) koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie 
i dokumentowania procesu zarządzania ryzykiem, 
11) współpraca z Dyrektorami/Kierownikami komórek organizacyjnych Urzędu oraz doradztwo  w sprawach dotyczących zasad funkcjonowania kontroli zarządczej, 
12) monitorowanie skuteczności działania  ustalonych procesów kontroli zarządczej,
13) przygotowywanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Urzędu na podstawie otrzymanych informacji od Dyrektorów/Kierowników jednostek organizacyjnych.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane