Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:
ZARZĄDZENIE NR 424/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki (wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.)
ZARZĄDZENIE NR 198/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 246/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 1 lipca 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 295/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 21 sierpnia 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 333/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 września 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 370/2024 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 października 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,