Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony przez:
ZARZĄDZENIE NR 305/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 września 2022r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 334/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 27 października 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 376/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 12 grudnia 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 383/2022 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 20 grudnia 2022r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 50/2023 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 14 lutego 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 61/2023 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 lutego 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 69/2023 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 1 marca 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,
- ZARZĄDZENIE NR 104/2023 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 28 marca 2023r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki,