W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Sekretarz

Aneta Gutowska-GrucelskaSekretarz Miasta - Aneta Gutowska-Grucelska

 

 

Sekretariat:
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 204
07-400 Ostrołęka
Telefon: (+48 29) 764 68 11 wew. 200
Fax: (+48 29) 765 42 90
email: prezydent@um.ostroleka.pl

Sekretariat czynny:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00

 

 


Przyjęcia interesantów

W godzinach pracy urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu.


Życiorys

Wykształcenie wyższe kierunek ekonomia w zakresie gospodarczych i społecznych aspektów rozwoju regionalnego. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych oraz  Akademię Liderów Samorządowych. .

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej. Pracę w samorządzie rozpoczęła w 2005 roku w Starostwie Powiatowym w Ostrołęce, następnie przez 12 lat pracowała na stanowisku Sekretarza Gminy Olszewo-Borki, od 20 grudnia 2018 r. pełni funkcję Sekretarza Miasta Ostrołęki.

Za swoją aktywną działalność na rzecz rozwoju samorządu gminnego została odznaczona przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej „Brązowym Krzyżem Zasługi” oraz uhonorowana przez Marszałka Województwa Mazowieckiego Medalem Pamiątkowym „ProMasovia”. Za działalność społeczną odznaczona „Srebrnym Medalem za Zasługi dla Pożarnictwa” przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.

Mężatka, mama dwóch wspaniałych synów.


Kompetencje Sekretarza

Sekretarz Miasta - Aneta Gutowska-Grucelska wykonuje zadania i kompetencje w zakresie określonym przez Prezydenta, nadzoruje i koordynuje pracę podległych wydziałów, referatów i biur, a w szczególności nadzoruje sprawy z zakresu:

  1. tworzenia warunków organizacyjnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urzędu i realizacji przez pracowników urzędu zadań merytorycznych,
  2. spraw pracowniczych i socjalnych,
  3. przestrzegania dyscypliny pracy w urzędzie,
  4. archiwum zakładowego,
  5. zamówień publicznych,
  6. uprawnień komunikacyjnych,
  7. działalności gospodarczej,
  8. obsługi sesji Rady Miasta i posiedzeń komisji Rady,
  9. organizacyjno-technicznego przygotowania na szczeblu Miasta wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do organów samorządu terytorialnego i organów osiedli oraz przewidzianych przepisami prawa referendów.

 Pod nadzorem Sekretarza Miasta wykonują zadania:

  1. Wydział Organizacji i Kadr,
  2. Wydział Obsługi Urzędu i Mieszkańców,
  3. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych
  4. Wydział Uprawnień Komunikacyjnych,
  5. Wydział Działalności Gospodarczej,
  6. Biuro Rady Miasta,
  7. Archiwum Zakładowe.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane