Sekretarz
Sekretarz Miasta - Aneta Gutowska-Grucelska
Sekretariat:
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 202
07-400 Ostrołęka
Telefon: (+48 29) 764 68 11 wew. 300
Fax: (+48 29) 765 42 90
email: aneta.grucelska@um.ostroleka.pl
Sekretariat czynny:
poniedziałek, środa, czwartek w godzinach: 8:00 - 16:00
wtorek 8:00 - 17:00
piątek 8:00 - 15:00
Przyjęcia interesantów
W godzinach pracy urzędu po uprzednim telefonicznym umówieniu.
Życiorys
Wykształcenie wyższe kierunek ekonomia w zakresie gospodarczych i społecznych aspektów rozwoju regionalnego. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych oraz Akademię Liderów Samorządowych.
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej. Pracę w samorządzie rozpoczęła w 2005 roku w Starostwie Powiatowym w Ostrołęce, następnie przez 12 lat pracowała na stanowisku Sekretarza Gminy Olszewo-Borki, od 20 grudnia 2018 r. pełni funkcję Sekretarza Miasta Ostrołęki.
Za swoją aktywną działalność na rzecz rozwoju samorządu gminnego została odznaczona przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej „Brązowym Krzyżem Zasługi” oraz uhonorowana przez Marszałka Województwa Mazowieckiego Medalem Pamiątkowym „ProMasovia”. Za działalność społeczną odznaczona „Srebrnym Medalem za Zasługi dla Pożarnictwa” przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.
Mężatka, mama dwóch wspaniałych synów.
Kompetencje Sekretarza
Sekretarz Miasta - Aneta Gutowska-Grucelska wykonuje zadania i kompetencje w zakresie określonym przez Prezydenta, nadzoruje i koordynuje pracę podległych komórek organizacyjnych Urzędu, a w szczególności nadzoruje sprawy z zakresu:
- sprawnego funkcjonowania Urzędu i właściwych warunków jego działania,
- właściwej realizacji zadań Urzędu,
- przestrzegania dyscypliny pracy,
- terminowego załatwiania spraw,
- podnoszenia kwalifikacji pracowników,
- przestrzegania ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
- przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
- realizacji świadczeń socjalnych,
- zamówień publicznych,
- uprawnień komunikacyjnych,
- działalności gospodarczej,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- archiwum zakładowego,
- organizacyjno-technicznego przygotowania na szczeblu Miasta wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do organów samorządu terytorialnego i organów osiedli oraz przewidzianych przepisami prawa referendów.
Pod nadzorem Sekretarza Miasta wykonują zadania:
- Wydział Organizacji i Kadr,
- Wydział Obsługi Urzędu i Mieszkańców,
- Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych
- Wydział Uprawnień Komunikacyjnych,
- Wydział Działalności Gospodarczej,
- Biuro Ewidencji Ludności,
- Archiwum Zakładowe.