W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Nabór na stanowisko podinspektora ds. rejestracji stanu cywilnego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru W toku prowadzonego naboru wpłynęły 24 oferty pracy, w tym osiem ofert spełniło wymagania formalne i zostały zakwalifikowane do kolejnego etapu. W rozmowach kwalifikacyjnych brało udział siedmiu kandydatów, którzy spełniali wymagania formalne. Wyniki rozmów kwalifikacyjnych dla dwóch kandydatów były identyczne, wobec czego Prezydent Miasta nie podjął decyzji w zakresie zatrudnienia.
Szczegóły
Stanowisko Nabór na stanowisko podinspektora ds. rejestracji stanu cywilnego
Miejsce pracy Urząd Stanu Cywilnego w Ostrołęce, ul. B. Joselewicza 2 w Ostrołęce
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Punkt Obsługi Interesantów, Urząd Miasta Ostrołęki, Plac Gen. Józefa Bema 1

Treść

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane