W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Kandydat spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wymagane wykształcenie i staż pracy zawodowej, a także znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku do spraw kancelaryjnych.
Szczegóły
stanowisko
podinspektor ds. kancelaryjnych
miejsce pracy
Urząd Miasta Ostrołęki, Plac Gen. Józefa Bema 1, Wydział Obsługi Urzędu i Mieszkańców
termin składania ofert
miejsce składania ofert
Punkt Obsługi Interesantów, Urząd Miasta Ostrołęki, Plac Gen. Józefa Bema 1