W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

OUM.271.7.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Ostrołęki
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OUM.271.7.2021
Zamawiający Miasto Ostrołęka, Plac gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość szacunkowa poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Na Platformie Zakupowej Open Nexus pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/471318

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

Rozstrzygnięty. Komunikat o rozstrzygnięciu znajduje się na Platformie Zakupowej.

Treść

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane