W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

WIM.7011.34.4.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana chodnika i nawierzchni ulicy Olimpijskiej w Ostrołęce” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2019
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WIM.7011.34.4.2018
Zamawiający Miasto Ostrołęka, plac gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka
Tryb zamówienia zapytanie cenowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Punkt Obsługi Interesantów, Urząd Miasta Ostrołęki, plac gen. Józefa Bema 1

Treść

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane