W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

WID.271.40.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Projekty stałej organizacji ruchu na wprowadzenie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych w Ostrołęce w godzinach szczytu porannego i popołudniowego.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WID.271.40.2020
Zamawiający Miasto Ostrołęka Pl. Gen. Józefa Bema 1, 07 - 400 Ostrołęka
Tryb zamówienia zapytanie cenowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Ostrołęki, pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka

Treść

Załączniki

Projekt umowy pdf, 3.29 MB
informacja pdf, 296 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane