W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

WGK 7 Wprowadzanie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Ostrołęki

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
Komórka odpowiedzialna Wydział Geodezji i Kartografii

Treść

Wymagane dokumenty

Wniosek o wprowadzanie zmian w ewidencji gruntów i budynków miasta Ostrołęki (WGK-W-7) oraz dokumenty będące podstawą zmian w bazie ewidencyjnej.

Opłaty

Opłata skarbowa:
Kwota 17,00 zł- opłata skarbowa za dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, który działa w imieniu wnioskodawcy/zgłaszającego zmianę.

Inne opłaty:
Nie pobiera się

Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia wniosku

Punkt Obsługi Interesantów
pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 279

Punkt Obsługi Interesantów
ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, 07-400 Ostrołęka
(+48 29) 764 68 11 w. 294
czynne: poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 7:30 - 16:00
we wtorki w godzinach 7:30 - 17:00
w piątki w godzinach 7:30 - 15:00

Bezpośrednio w Wydziale Geodezji i Kartografii
ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15, pokój 53 i 53A
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 319 lub (+48 29) 765 43 19
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 275 lub +48 (29) 765 42 75
czynne: poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 8:00 - 16:00
we wtorki w godzinach 8:00 - 17:00
w piątki w godzinach 8:00 - 15:00

Kontakt w sprawie WGK 7

Natalia Biedrzycka
Lidia Czapska- Hałys
ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15, pokój 53A
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 319 lub +48 (29) 765 43 19

Katarzyna Darmochwał
Tomasz Bogdanowski
ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15, pokój 53 
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 275 lub +48 (29) 765 42 75

Termin odpowiedzi

Według terminów określonych w ustawie z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy dotyczy tylko przypadku, gdy aktualizacja bazy ewidencyjnej odbywa się w drodze decyzji. Od decyzji służy stronom prawo odwołania do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi

Właściciele i władający zgłaszają zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków, w terminie 30 dni licząc od dnia postania tych zmian dostarczając stosowne dokumenty, będące podstawą zgłaszanych zmian (art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne).
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie i złożenie w tut. Urzędzie.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.).


Rozporządzenie z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 1390 ze zm.).
 

Załączniki

WGK-W-7(04) pdf, 370 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane