WGK 7 Wprowadzanie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków miasta Ostrołęki
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Geodezji i Kartografii |
Treść
Wymagane dokumenty
Wniosek o wprowadzanie zmian w ewidencji gruntów i budynków miasta Ostrołęki (WGK-W-7) oraz dokumenty będące podstawą zmian w bazie ewidencyjnej.
Opłaty
Opłata skarbowa:
Kwota 17,00 zł- opłata skarbowa za dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, który działa w imieniu wnioskodawcy/zgłaszającego zmianę.
Inne opłaty:
Nie pobiera się
Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się.
Miejsce złożenia wniosku
Punkt Obsługi Interesantów
pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 279
Punkt Obsługi Interesantów
ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, 07-400 Ostrołęka
(+48 29) 764 68 11 w. 294
czynne: poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 7:30 - 16:00
we wtorki w godzinach 7:30 - 17:00
w piątki w godzinach 7:30 - 15:00
Bezpośrednio w Wydziale Geodezji i Kartografii
ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15, pokój 53 i 53A
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 319 lub (+48 29) 765 43 19
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 275 lub +48 (29) 765 42 75
czynne: poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 8:00 - 16:00
we wtorki w godzinach 8:00 - 17:00
w piątki w godzinach 8:00 - 15:00
Kontakt w sprawie WGK 7
Natalia Biedrzycka
Lidia Czapska- Hałys
ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15, pokój 53A
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 319 lub +48 (29) 765 43 19
Katarzyna Darmochwał
Tomasz Bogdanowski
ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15, pokój 53
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 275 lub +48 (29) 765 42 75
Termin odpowiedzi
Według terminów określonych w ustawie z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy dotyczy tylko przypadku, gdy aktualizacja bazy ewidencyjnej odbywa się w drodze decyzji. Od decyzji służy stronom prawo odwołania do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Właściciele i władający zgłaszają zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków, w terminie 30 dni licząc od dnia postania tych zmian dostarczając stosowne dokumenty, będące podstawą zgłaszanych zmian (art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne).
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie i złożenie w tut. Urzędzie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.).
Rozporządzenie z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 1390 ze zm.).