W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

WID 20 Przeniesienie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele związane z infrastrukturą telekomunikacyjną, ciągami drenażowymi, przewodami i urządzeniami służącymi do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy zajęcie pasa drogowego
Komórka odpowiedzialna Wydział Inwestycji i Drogownictwa

Treść

Wymagane dokumenty
  1. Wniosek o przeniesienie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych (WID-W-20)
  2. Dowody przemawiające za przeniesieniem ww. decyzji.
Opłaty

Opłata skarbowa:

  1. Opłata skarbowa od wydania decyzji administracyjnej na przeniesienie decyzji na lokalizację/przebudowę zjazdu wynosi 10 zł.
  2. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o przeniesienie decyzji.
  3. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Miasta Ostrołęki, 07-400 Ostrołęka, pl. gen. Józefa Bema 1 lub na rachunek Miasta Ostrołęki.

Inne opłaty:

Nie pobiera się.

Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się.

Miejsce złożenia wniosku

Punkt Obsługi Interesantów

pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 279,
ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, 07-400 Ostrołęka
(+48 29) 764 68 11 w. 294
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach: 
poniedziałek 8.00-16.00
wtorek 8.00-17.00
środa, czwartek  8.00-16.00
piątek 8.00-15.00.

Kontakt w sprawie WID 20

Karina Dobosz
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 221 (II piętro)
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 250 lub (+48 29) 765 42 50

Urszula Tyc
pl. gen. Józefa Bema 1, pokój 221 (II piętro)
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 250 lub (+48 29) 765 42 50

Termin odpowiedzi

Przeniesienie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych lub odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie miesiąca od dnia wszczęcia postępowania.

Uwagi
  • Procedura dotyczy przeniesienia decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg publicznych.
    Stroną decyzji administracyjnej na przeniesienie ww. decyzji jest podmiot na rzecz którego została wydana decyzja oraz podmiot na który ma być przeniesiona decyzja.
Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Załączniki

WID-W-20 doc, 64 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane