W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

GKOŚ 25 Udzielanie dotacji na usuwanie pokrycia dachowego z materiałów zawierających azbest z budynków osób fizycznych oraz pokryć osłon śmietnikowych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, ekologia, gospodarka odpadami
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Treść

Wymagane dokumenty
  1. Wniosek w sprawie udzielenia dotacji na usuwanie pokrycia dachowego z materiałów zawierających azbest z budynków osób fizycznych oraz pokryć osłon śmietnikowych (GKOŚ-W-19)
  2. Wniosek w sprawie udzielenia dotacji na usunięcie materiału zawierającego azbest zgromadzonego na terenie nieruchomości (GKOŚ-W-27)
Opłaty

Opłata skarbowa:
Nie pobiera się

Inne opłaty:
Nie pobiera się

Opłata ewidencyjna:
Nie pobiera się

Miejsce złożenia wniosku

Punkt Obsługi Interesantów
pl. gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka
tel. (+48 29) 764 68 11 w. 279
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
we wtorki w godzinach 8:00 - 17:00

Punkt Obsługi Interesantów
ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, 07-400 Ostrołęka
(+48 29) 764 68 11 w. 294
czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
we wtorki w godzinach 8:00 - 16:00

Kontakt w sprawie GKOŚ 25

Joanna Dumała
ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, pokój 205 (II piętro)
tel. +48 (29) 764 68 11 w. 291

Termin odpowiedzi

W ciągu jednego miesiąca.

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni; nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Uwagi

Brak

Podstawa prawna
Uchwała Nr 41/V/2011 z dnia 27 stycznia 2011r. w sprawie zasad udzielenia dotacji celowych na finansowanie ochrony środowiska oraz trybu postępowania o udzielenie dotacji i sposobu jej rozliczania (Dz.Urz.Województwa Mazowieckiego z 2011r., Nr 43, poz.1415).

Załączniki

GKOŚ-W-27(1) pdf, 262 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane